19 d’abril 2007

Devantal con agarrador , Yo bordo...


a esta el devan-tal fet.Es senzill però m'agrada molt. El vaig fer de reciclar un llençol dels de bressol impermeable y el vaig fer servir per relleno del deban-tal que no traspasses l'aigua y amb vaig entretindra acolcharlo amb la maquina, i amb una tira brodada d'uns pastissos.Tambe podeu veure l agafador "yo bordo... ¿y tú? a conjunt que vaig fer d'un retall que amb va sobrar.
Un altre moment us ensenyo com porto les labors començades,us diré que el Grand Sampler estic acabant el 2-20 i també estic amb el Petit Marquoir a 1-8 y el sal de la Rakel per la segona tira.Conclusio encara no estic al dia, el 2-20 tindria de ser 4 o 5-20 y el 1-8 tindria de ser 2-8.Bé amb temps i una canya......

Ya esta el devantal terminado.Es sencillo pero me gusta. Lo hice de reciclar una sábana de las de cuna impermeable y la usé como relleno del delantal para que no traspasase el agua y me entretuve acolchar lo con la maquina, y con una tira bordada de unos pasteles.También podéis ver el asidero "yo bordo... ¿y tú? a conjunto que hice de un retal que me sobro. Otro momento os enseño como llevo las labores empezadas,os diré que el Grand Sampler estoy acabando el 2-20 y también estoy con el Pequeño Marquoir a 1-8 y el sal de la Rakel por la segunda tira.Conclusión todavía no estoy al día, el 2-20 tendría de ser 4 o 5-20 y el 1-8 tendría de ser 2-8.Bien con tiempo y una caña......


f-19-20