14 d’abril 2007

Grand Sampler i Petit Marquoir 2007

Com volia començar fer una mica de punt de creu diferent al que havia fet fins ara, no parava de mirar blogs buscant una idea.AL final la vaig trobar en el blog de Bea era un Petit marquoir del blog de la Souricette Grignoteuse i mirant una vegada i una altra m'animat tambien alGrand Sampler que ja aquesta en el 5 lliurament de 20.Potser us semblarà que necessito molta estona i no esteu equivocades, sincerament estic passant una temporada que disposo de molt temps per a labors al mateix temps que em distreuen i m'ajuda molt a carregar les piles.Bé si us animeu amb el Petit Marquoir (són 123 quadres per 103 el total)es compon de 8 parts cadascuna de 30x 50 punts us podeu passar per el blog de Bea que ja té una part feta i li ha quedat preciosa. Si voleu una cosa mes gran el Grand Sampler (280x250 quadres)repartit en 20 lliuraments de 70x50 punts.anar a el blog de la Souricette Grignoteuse. Bé avui ja vaig anar a comprar tela, ho faré en aida 14 de 5.5 per centímetre, i vaig imprimir ja algun lliurament i quan deixi l'ordinador vaig a triar els fils i començar, ja us aniré mostrant els avanços. Se m'oblidava si algú s'anima digueu-me'l així miraré com anem.

Hola:
Como quería empezar hacer algo de punto de cruz diferente a lo que había hecho hasta ahora, no paraba de mirar blogs buscando una idea.Al final la encontre en el blog de Bea era un Petit marquoir del blog de la Souricette Grignoteuse y mirando una y otra vez me anime tambien al Grand sampler que ya esta en la 5 entrega de 20.Quizás os parecerá que necesito mucho rato y no estáis equivocadas, sinceramente estoy pasando una temporada que dispongo de mucho tiempo para labores al mismo tiempo que me distraen y me ayuda mucho a cargar las pilas.Bien si os animáis con el Petit Marquoir (son 123 cuadros por 103 el total)se compone de 8 partes cada una de 30x 50 puntos os podéis pasar por el blog de Bea que ya tiene una parte hecha y le ha quedado preciosa.
Si queréis una cosa mas grande el Grand Sampler (280x250 cuadros)repartido en 20 entregas de 70x50 puntos.ir al blog de la Souricette Grignoteuse.
Bien hoy ya fui a comprar tela, lo haré en aida 14 de 5.5 por centímetro, y imprimí ya
alguna entrega y cuando deje el ordenador voy a escojer los hilos y empezar, ya os iré mostrando los avances.
Se me olvidaba si alguien se anima decídmelo así mirare como vamos.
(Post 13)

1 comentari:

Bea ha dit...

Què bé Rosa! Ja som dos!
Bueno, som unes quantes més, però d'aquí de la península, i declarades que ho fem, som dues jejeje

Segur que et quedaran molt macos, he vist les fotos del grand sampler, de la part 5 i és maquísim, en monocolor deu quedar de fàbula, pel meu gust.
Seguim en contacte!

¡Qué bien Rosa! Ya somos dos
Bueno, somos unas cuantas más, pero de aquí de la península y que hayan declarado públicamente que lo hacen, somos dos jejeje

Seguro que te quedaran muy bonitos. He visto fotos del grand sampler, de la aprte 5 terminada y es muuuy bonito. en monocolor debe quedar muy bien, para mi gusto.
Seguimos en conctacto!