24 de març 2009

Primer dia de boixets

Avui dimarts vaig debutar amb el boixets.
M’explicaré: ja feia temps que amb donava voltes pel cap apuntar-me a... algo, ja que aviat farà sis mesos que amb vaig retirar del molt laboral legal, jajaja.
Així que disposava de un temps que la millor manera era invertí en disfrutar de bona salut, i això va lligat en sortir de les cuatre parats que et fan companyia quant dorms, cuines, estàs al sofà....
I amb vaig decidir pels boixets, dos dies a la setmana tres hores cada dia, ara cada una va cuan vol.
El primer dia vaig fer una ridiculesa de punt de llibre a punt enter, flonjo i...
Hoy martes debuté con el boixets. M?explicaré: ya hacía tiempo que con daba vueltas por la cabeza apuntarme a... algo, puesto que pronto hará seis meses que con retiré del muy laboral legal, jajaja. No bien disponía de un tiempo que la mejor manera era invertí en disfrutar de buena salud, y esto va atado en salir de las cuatre parados que te hacen compañía cuanto duermes, cocinas, estás al sofá.... Y con decidí por los boixets, dos días a la semana tres horas cada día, ahora cada una va cuan vuelo. El primer día hice una ridiculez de punto de libro a punto entero, flonjo y..

2 comentaris:

Karyne ha dit...

Amiga pero qué bonito!!! Realmente se me hace una labor dificilísima, pero te queda divino, te felicito y sobre todo por salir de casa, hace mucha mucha falta!!!

Neurde ha dit...

Roseta después de disfrutar con tus labores de bolillos me declaro además de amiga una profunda admiradora.

Felicidades.