29 d’agost 2007

Muchas cosas que bordar.!!Santa Llúcia!!

Entre todas esas labores que tengo empezadas y en proyecto, que precisamente no son pocas,tengo que añadir estas:
-Intercambio de tarjetas de mis amigas del grupo "amistad es compartir"
-Intercambio de marca paginas también de mis amigas de grupo "amistad es compartir"
-corazón solidario de Maryse.
-Msal Navideño que organiza Aury.
sal de bordado organizado por MªPilar.
Bien espero poder controlarme cosa difícil y no comprometerme a nada más hasta el año que viene jajaja, tengo suerte que falta poco ¿no?

f-98

La celebració de Santa Llúcia s'escau el dia 13 de desembre, el dia del seu martiri. Santa Llúcia és invocada per a la vista i la tenen per patrona tots els oficis que requereixen una bona visió: les modistes i els professionals relacionats, com les puntaires, cosidiores, etc, pèrò també els fotògrafs, els oculistes, els dissenyadors gràfics i els informàtics en general, així com els cecs. Aquest dia, o durant el cap de setmana més proper, s'organitzen festes, fires i altres celebracions festives especials, com desfilades de moda, que compten amb la participació de col·lectius dedicats al món del tèxtil, la confecció i la costura, dissenyadors de roba, modistes, associacions de puntes de coixí, perruquers, etc. En aquells pobles on la tenen per patrona celebren la festa major d'hivern.Encara que no és encara el seu dia jo ja començo a encomanar-me amb tant que brodar.

La celebración de Santa Llúcia es el día 13 de diciembre, el día de su martirio. Santa Llúcia es invocada para la vista y la tienen por patrona todos los oficios que requieren una buena visión: las modistas y los profesionales relacionados, como las puntaires, cosidiores, etc, pèrò también los fotógrafos, los oculistas, los diseñadores gráficos y los informáticos en general, así como los ciegos. Este día, o durante el fin de semana más próximo, se organizan fiestas, ferias y otras celebraciones festivas especiales, como desfiles de moda, que cuentan con la participación de colectivos dedicados al mundo del textil, la confección y la costura, diseñadores de ropa, modistas, asociaciones de puntas de cojín, peluqueros, etc. En aquellos pueblos dónde la tienen por patrona celebran la fiesta mayor de invierno.Aunque no es todavía su día yo ya empiezo a encomendarme con tanto que bordar.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs, amb tanta feina, poc a poc i bona lletra ;-))

Anni Rios ha dit...

jajajaja, pues bueno por ahi encomiendame a mi tambien que ando tan liada como tu, besitos desde Acapulco.

Anna Orduña ha dit...

jo també tinc molta feina acumulada, projectes disenyats per començar a cosir, idees noves, ...
no tinc temps material per fer-ho tot i m'atabalo sola. El consòl, és que no sóc la única, jajaja.
Com diu la nivaira, poc a poc i bona lletra, que si intentem abarcar-ho tot, després no surt res bé.

Knit Family ha dit...

Si haurem de fer una pregària comunitària a Santa Llúcia, perquè la veritat es que si que fa malbé la vista tant cosir, i tu que vaig que fas tanta feina encara més.

Una abraçada .