18 de març 2007

Acabar bandolera i bossa




Be m´he proposat una cosa de lo mes normaleta:acaba unes bosses que fa temps amb vaig proposar de fer pero no estan acabades encara, be una si pero les altres dues no, pero si ben adelantades.La questio es que son per dues nevodes que van venir a casa la setmana passada, els hi vaig ensenyar i amb una li vaig donar perque ja estava acabada a l´altre no va poder ser, li vaig dir:que les acabaria i li mandaria per correu, ja se sap els petits un cop veuen una cosa ja la volen, aixins que m´he dit d´aquesta setmana no pasa.
Son boniques no?


Bien me he propuesto una cosa de lo mas normalita: terminar una bandolera y una bolsa que hace tiempo me propuse hacer empecé pero no termine y quiero entregarlo esta semana, me falta poquito ya que la pareja de la bandolera la tengo terminada y la bandolera junto con una bolsa están muy adelantadas.Total lo que pasa que son para dos sobrinas que el otro día estuvieron en casa y les enseñe y ya se sabe las niñas están esperándolo con ilusión, a una ya le pude dar su bandolera terminada pero a su hermana no.Le dije que se lo mandaría por correo, así que de esta semana no pasa.¿Son bonitas no?
(Post 5)