20 de juliol 2007

Intercanvi abecedari.

Us mostro l'abecedari que vaig fer per al intercanvi que organitzava Rosa del blog "penamora" volia esperar a tenir notícies de la seva destinatària però veig que passen els dies i gens. Ho vaig posar al correu el dia 25 de juny, que ja hauria d'haver-li arribat, bé esperaré que compleixi el mes i m'aproparé a correus. Ja l'hi he comentat a Rosa "penamora" però esta molt atrafegada. Primer vaig pensar a fer una funda per a una llibreta, com la que jo vaig rebre, però una vegada brodat ho vaig veure molt gran per a una llibreta així que vaig pensar en una funda per a aquesta classe com de carpetes o llibretes de grandària foli que estan formades per moltes fundes de plàstic.Estupenda idea em va semblar ja que són molt útils per a posar i treure esquemes i notes.Espero que arribés a la seva destinatària i sigui del seu agrat. L´abecedari el vaig treure del blog de Aurelle que te cosses maravilloses.

f-71



Os muestro el abecedario que hice para el intercambió que organizaba Rosa del blog "penamora" quería esperar a tener noticias de su destinataria pero veo que pasan los días y nada.
Lo puse al correo el día 25 de junio, que ya tendría que haberle llegado, bueno esperaré a que cumpla el mes y me acercare a correos. Ya se lo comente a Rosa "penamora" pero esta muy ajetreada.
Primero pensé en hacer una funda para una libreta, cono el que yo recibí, pero una vez bordado lo vi muy grande para una libreta así que pensé en una funda para esta clase como de carpetas o libretas de tamaño folio que están formadas por muchas fundas de plástico.Estupenda idea me pareció ya que son muy útiles para poner y sacar esquemas y notas.Espero que llegara a su destinataria y sea de su agrado.
El abecedario lo saque del del blog de Aurelle que tiene cosas maravillosas.

1 comentari:

Montse ha dit...

!Ohhh! Que bonic,la combinaciò amb la roba és perfecte, és molt alegre.La veritat és que amb els vostres blogs estic descobrint que és poden fer moltes més coses que quadres i manteleries, espero anar aprenent. Felicitats t'ha quedat molt bé.