04 d’abril 2007

Una cosa més.

Hola:
Estic amb el sal de Rakel atrafagada, és el primer patchwork i ja estic fent com Penelope (el que faig de dia ho desfaig de nit)sembla fàcil perooooo jo estic cansada de patchwork he de buscar-me alguna cuseta de punt de creu que m'agrada molt per a anar intercalant.!Que despistada que estic!, m'havia oblidat d'ensenyar-vos les dues borses que tenia que acabar amb urgència ja que eren un regal i m'havia compromès a enviarles per correu.Estic contenta de com em van quedar, la petita de berenar la la vaig forrar i sincerament m'ha agradat molt el fer-la, mes que gens perquè duu el detallet de punt de creu.Quant a la bandolera aquesta folrada per dintre amb dues butxaques grans una amb cremallera i l'altre no, m'ha entretingut però no la vaig ferc amb la mateixa intenció que la borsa del berenar potser perquè ja havia fet altra bandolera igual i al repetir una labor amb tan poc espai de temps se'm fa un poc pesat, però bé l'important és que esta acabada i entregada.
Hola:
Estoy con el sal de Rakel atareadisima, es mi primer patchwork y ya estoy haciendo como Penelope (lo que hago de día lo desago de noche)parece fácil perooooo yo estoy cansada de patchwork tengo que buscarme alguna cosita de punto de cruz que me encanta para ir intercalando.!Que despistada que estoy!, me había olvidado de enseñaros las dos bolsas que tenia que terminar con urgencia ya que eran un regalo y me había comprometido a mandarlo por correo.Estoy contenta de como me quedaron, la pequeña con asas la forre y sinceramente me ha gustado mucho el hacerla, mas que nada porque lleva el detallito de punto de cruz.En cuanto a la bandolera esta forrada por dentro con dos bolsillos grandes uno con cremallera y el otro no, me ha entretenido pero no la hacia con la misma intención que la bolsa de la merienda quizás porque ya había hecho otra bandolera igual y al repetir una labor con tan poco espacio de tiempo se me hace un poco pesado, pero bueno lo importante es que esta terminado.
(Post 9)