24 de juliol 2007

Borsa perfumada de patchwork.

Aran de l'intercanvi de bossetes perfumades que organitzava Mª Engracia i en el que jo vaig participar, una amiga meva em va dir vinga jo et faré una busseta i tu m´en fas una per mi et sembla bé Rosa.I jo que em costa negar-me a alguna cosa li vaig dir d´acord. Pensant pensant com l´hi podia fer amb vaig enracordar que Rakel té un pas a pas de log cabin, i jo que sóc novata amb el patchwork amb vaig animar a fer un quadre de log cabin, m'agradava però veia la borsa insulsa i pensant pensant li vaig posar uns comptes i lluentons en forma de flor i com la tela ja habian flors i a mi m´agraden molt les flors vaig dessidir practica brodanli unes flors i al final amb vaig queda bocabadada del resultat.Ni mes dir que la meva amiga es queda sorpresa de l´ho bonica que era la bosseta. Aqui us mostro la que jo li vaig fer i la que ella em va fer, ja em va dir te la fare sencillita,per que no li podia dedicar molt temps i el que conta també és la intenció encara que els demes no la vegin aquesta alla.

f-75-76


Ha raiz del intercambio de bolsitas perfumadas que organizaba Mª Engracia y en el que yo participé, una amiga mía me dijo venga yo te haré una bolsita y tú me haces una para mi te parece bien Rosa.Y yo que me cuesta negarme a algo le dije de acuerdo. Pensando pensando como podía hacerla me acorde que Rakel tiene un paso a paso de log cabin, y yo que soy novata con el patchwork me animé a hacer un cuadro de log cabin, me gustaba pero veía la bolsa insulsa y pensando pensando le puse unas cuentas y lentejuelas en forma de flor y como la tela ya habian flores y a mí m´gustan mucho las flores me decidi a practicar y le borde unas flores y al final me quede sorprendida del resultado.Ni mas decir que mi amiga se sorprendió de lo guapa que era. Aqui os muestro la que yo le hice y la que ella me hizo, ya me dijo que seria sencillita,por que no le podía dedicar mucho tiempo y el que cuenta también es la intención aunque los demas no la vean esta allí..

5 comentaris:

Ana Salom ha dit...

Dons a mi la teva em sembla monísima!

corapensa ha dit...

Madre mia, en unos dias que no te visito has hecho un monton de cosas bonitas,besos

loly ha dit...

hola!
Teha quedado muy coqueta y preciosa la bolsita con los abalorios de floritas. Le ha dado mucha vidilla a la bolsita.
Saludos
loly

Carmen ha dit...

¡Rosa, pero cuanto trabajas!
que coqueta la bolsita, es muy original, me gusta un montón.
Saludos

Montse ha dit...

Hola Rosa,m'encanta la teva bosseta,el detallet de les floretes es una monada. A mi també m'agraden molt els estampats de floretes,a veure si m'apunto a un curs de patchwork.